KING BILLY's REPUBLIC

For whatever it's worth

rutte_kunduz

rutte_kunduz

17 Reacties op “rutte_kunduz

  1. Aad Verbaast 16 april 2012 om 10:24

    Gelukt!

    Ik zag net dat je je inmiddels bij OBA had aangemeldt😉

  2. King Billy 16 april 2012 om 11:02

    @Nelus & Aad
    Eerst de blogsite inrichten. Heel lastig voor een digibeet.

  3. Johan HvD 16 april 2012 om 21:59

    Ah, King Billy – “in vol ornaat…” Welkom!🙂

  4. King Billy 17 april 2012 om 21:05

    Nou, vol ornaat? Kom maar helpen om dit aan te kleden, sta met twee digibete linkerhanden.

  5. Johan HvD 18 april 2012 om 20:37

    Haha, het is toch vrij gemakkelijk de zaak in te delen? Je moet natuurlijk wel weten hoe en waar de zaken heen moeten. Maar, ik kan me levendig voorstellen wanneer je met twee digibete linkerhanden aan de slag moet, dat het een moeilijke aangelegenheid wordt. Ik zou je best wel willen helpen, het ligt er aan of dat ook digitaal dient te gebeuren of “live”. Het ligt er ook aan waar je woont. Laat maar iets horen.

  6. King Billy 18 april 2012 om 20:52

    @Johan HvD. Ben zelf nog aan ’t knutselen. Mocht niets lukken, gaarne

  7. Johan HvD 18 april 2012 om 22:49

    King Billy, hopelijk lukt het knutselen. Veel succes ermee, er lukt altijd wel iets en anders hoor ik wel een soort van noodkreet…

  8. Johan HvD 20 april 2012 om 22:12

    Het vordert al…😉

  9. King Billy 20 april 2012 om 22:35

    Forget it, hele dag bezig geweest, nieuwe blogbijdrage in de opslag, alles weg.

  10. Johan HvD 21 april 2012 om 09:36

    Wat is u aan het doen dan? Wanneer een bijdrage wordt opgeslagen dan kan dat toch niet weg zijn.
    Maar ik ken het gevoel wel, de moed zinkt in de schoenen zogezegd.

    Daarbij, wanneer je een bijdrage maakt, komt het meestal ook in Concepten te staan. Kijk daar eens.

  11. Johan HvD 22 april 2012 om 16:50

    KIng Billy, wanneer het te moeilijk wordt en/of je komt er niet meer uit, laat het dan weten.
    Zoals gezegd ben ik wel bereid je te helpen bij de opzet/indeling etc. van je weblog.
    Ik geef je hierbij mijn emailadres, wanneer je één en ander wilt regelen.
    johanhvd@gmail.com

  12. blutch1 16 september 2012 om 23:18

    Preussische‑pickelhaube

  13. King Billy 27 augustus 2014 om 20:53

    Hoeveel heeft Kunduz Nederland gekost? “We laten ze niet in de steek”. Taliban hijsen vlag in Kunduz in het voormalifg Bundeswehrkamp waar de Nederlanders ook zaten.

    http://www.spiegel.de/politik/ausland/taliban-auf-dem-vormarsch-auf-ehemaliges-bundeswehrcamp-a-988440.html

Geef een reactie

