KING BILLY's REPUBLIC

For whatever it's worth

LIEF DAGBOEK (2) Krom afscheid, What’s your number?

   

Ÿ Dan zien we elkaar, deo volente, zaterdag weer. Onderweg link ik nog een verrassend nummer in een mailtje om mee te fröbelen voor je overhead presentaties.”

Wil je g*********e  “deo volente“ er buiten laten? Dat is zó angstaanjagend! “

 ” Waarom? “

 Verschrikkelijk, ik wil niet voortdurend aan mogelijk iets naars herinnerd worden. “

Dan zien we elkaar                zaterdag weer.

 ” ik wil geen nummer, ik ben geen nummer en laat die pause weg!!  “

Meer spelen? http://www.7billionandme.org/

4 Reacties op “LIEF DAGBOEK (2) Krom afscheid, What’s your number?

  1. Aad Verbaast 12 augustus 2013 om 17:12

    Bijzondere statistiek (nu weet de NSA ook mijn geboortedatum, maar dat terzijde. Ook terzijde dat ik dan wel een blommetje verwacht van de organisatie op die dag).
    Maar dat er 76 miljard mensen voor mij geboren zijn kan volgens mij niet kloppen. Maar vooruit.
    Zal wel iets met die kromme komkommer te maken hebben.

  2. artafterallart 13 augustus 2013 om 10:19

    jezelf op je nummer zetten maakt het hilarisch
    en dan te bedenken dat we dieren zijn
    met welke factor zou je nummer stijgen als we die statistiek kunnen maken?

  3. King Billy 13 augustus 2013 om 21:53

    @Aad Verbaast. Geen illusies, geboortedata zijn allang achterhaald en zijn niet bijster relevant. Op basis van algorithmes wordt uitgerekend wanneer iemand zich weer op straat vertoont om een pondje kaas met een bonuskaart te kopen.

  4. King Billy 13 augustus 2013 om 21:55

    a@afterallart. met zo’n factor ontstijgt Homo Sapiens het heelal.

Geef een reactie

